viernes, 21 de noviembre de 2008

Hoy era el día de la dosis de adrenalina. En un principio solo íbamos a ir a Ramallah para buscar alojamiento para la semana que viene y hacer algunas fotos de la ciudad. Bueno hablando con la gente no esteramos que en una localidad cercana se iba a realizar una manifestación en contra del muro. Como no, vamos al lugar. La manifestación era “pacifica” aunque los niños tiraban piedras con sus peculiares hondas, y los adultos cantaban consignas en contra del muro. Poco tiempo falto para que el ejercito Israelí empezara a tirar botes de gas lacrimógeno, la situación no era demasiado peligrosa, a no ser de que en un despiste te cayera un bote a la cabeza. Por lo demás solo decir que el gas escuece que te cagas.

Dejo una foto de la mañana.

8 comentarios:

sayoletaU2 dijo...

Mola molt la foto! Recollons els israelites! ja es podien clavar els gassos lacrimògens per on jo et diguera!

Anónimo dijo...

Microsoft informa a sus clientes Piratas VIPS!!!

Cap allí van 6 paquets amb el que m'has demanat. Es una imatge de cd (jajaja... que raro...en lo que jo et pegue la pallissa)

Ahir vaig vore a Diego i hem donà records.. i ma dit q a vore si entra!!!

Ale...

Bill Gates

sayoletaU2 dijo...

Osti, Bill Gates parlant català!
o_0 Açò sí que és una sorpresa!!

Anónimo dijo...

Ieee... sóc Bill Gates una altra vegada... ja vos he intentat regalar el meu producte microChof per ser clients pirates VIP, però he tingut problemes...
Segurament esta vegada ja funciona, si vas a enviar-me les fotos per megaupload... hi ha una opcio de carga de "multiples archivos" que supose que funciona millor que tindre obertes pestanyes!!!
Ja et dic algo quan estiga dalt

JR

Javi dijo...

Ye man!!!,isa foto me recorda molt al documental aquell...

En fi,te enviat un email,contestam quan puges dientme pagines o algo.
Penxa fotos dels menjars que menjes per allí.

Ale pues

Anónimo dijo...

Iep... 5 primers paquets baixant-se.. li queden 25 minuts... així que vaig a xitar-me i demà et dic si he pogut obrir els rars.Per cert.. sols son 5 paquets, no?

Inga.. ja et dic algo... Per cert.. baixa que et cagues d'apresa

Anónimo dijo...

josefino...
ja fa dies que no et pille pel messenger però com veus, me tens aci de forofa. A vore si ens poses mes fotos que les ensenyes amb conta-gotes i això que has anat allí només a això hahaha

Un abraç i cuida't eh que aci se van acumulant litres de cervessa de fan anys ;]

Anónimo dijo...

Ieee primo, en principi si que he rebut les fotos... esta nit parlem i et dic arxius i tot aixó.. es q estic tot el dia xitat q estic mal.

Inga