jueves, 13 de noviembre de 2008

ciutat de contrastos

Bueno hui ya puc contar algo més interesant. Hui ens em agafat un dia un poc de relax per tal de descansar les hores de viatje i coneixer un poc la ciutat i la seua poblacio. Com indica el titol, per a mi aquesta es una ciutat de contrastos. Per una part podem vore edificis gegants i modernisims al costat de cases en litigi i d'estil juedo arabe.


sobre la gent dire que así et pots trobar de tot, pero aixo si, tots molt amables y simpatis.


Bueno hui estic encara molt cansat i no tinc ganes d'escriure més. Vos deixe una foto feta desde la terrasa del hostal en el que podeu vore els contrastos al que avans em referisc.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

volem més!

sayoletaU2 dijo...

Hey! te'n vas allà per fer fotos xungues com esta? volem més ació!! jajajaja Que sàpigues que sóc la teua informadora oficial al periòdic... Teresa A. s'ha picat perquè a ella no li has enviat cap missatge per dir-li que has arribat bé (ja saps, el instinto maternal que le ix per tots els costats). Per cert. esta nit m'ha tocat anar al marró dels Premis Literaris.... haguera sigut més divertit si hi vingueres... en fin. Bessots

Carlos P. dijo...

Ja hi haura temps per a mes acció, ara estem fent les coses més tranquiles. com tota historia està l'introducció, el nus i el desenllas. Nosaltres estem fent ara l'introducció tranquila XD